Ekspansja i dynamiczny rozwój sieci sklepów
Dino Polska utrzymuje wysokie tempo rozwoju i z roku na rok rośnie coraz mocniej. Grupa powiększa swoją pozycję na rynku handlu detalicznego w Polsce.
Dino Polska to krajowa sieć sklepów detalicznych, których liczba systematycznie i dynamicznie rośnie. Spółka utrzymuje w ostatnich latach wysokie tempo rozwoju, stając się coraz poważniejszą konkurencją dla podobnych firm z kapitałem zagranicznym. Grupa jeszcze w 2010 roku liczyła ledwie 111 sklepów. Po mniej więcej pięciu latach sieć urosła do 511 marketów, tymczasem obecnie ich liczba przekracza już 1,7 tys.
– Chcemy utrzymać wysokie tempo rozwoju, dlatego na przyszły rok planujemy jeszcze większe nakłady inwestycyjne. Oprócz rosnącej liczby marketów Dino, zostaną...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta