Tarcza na święta
Tuż przed Bożym Narodzeniem rząd startuje z nową kampanią społeczną o walce z drożyzną.
„Chronimy rodziny, obniżamy podatki" – tak nazywa się zakrojona na szeroką skalę kampania informacyjna KPRM dotycząca tarczy antyinflacyjnej. Jej start zbiega się z rozpoczęciem przerwy świąteczno-noworocznej oraz w podkreślanej przez polityków PiS inauguracji działania samej tarczy, np. obniżkach cen paliwa. Kampania ma potrwać do 31 stycznia przyszłego roku.
650 billboardów
– To wszystko jest przygotowane bezpośrednio wokół tematów nośnych dla PiS, czyli np. kwestii wsparcia dla rodzin. Działania rządu mają też...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta