Przyszłe modele gamy N będą elektryczne
Po raz pierwszy od powstania Hyundai w Polsce osiągnęliśmy roczną sprzedaż ponad 26,5 tys. sztuk – mówi Young Jin Lee, prezes Hyundai Motor Poland.
Jak podsumowałby pan rok 2021 dla Hyundaia?
Podsumowując ubiegły rok jednym zdaniem, można skwitować: w 2021 roku Hyundai błyszczał pomimo kryzysu. Myślę, że 2021 był rokiem trudnym dla wszystkich w branży ze względu na pandemię, opóźnienia w dostawach aut, deprecjację kursu walutowego i pogłębiającą się inflację. W odpowiedzi na niedobór półprzewodników podjęliśmy szybkie działania, zacieśniając współpracę z fabrykami oraz centralą europejską i koreańską. Myślę, że właśnie to pozwoliło osiągnąć dobre wyniki wyróżniające nas na tle wielu innych marek. W efekcie po raz pierwszy od powstania Hyundai Motor Poland osiągnęliśmy roczną sprzedaż ponad 26,5 tys. sztuk.
2022 to pana trzeci rok na stanowisku prezesa Hyundaia w Polsce. Jakie zmiany na rynku motoryzacyjnym w Polsce pan zaobserwował?
Zauważalny...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta