Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Ubrania kupujemy w sieci, w wyborze pomagają chatboty

27 maja 2022 | Ekonomia i rynek | Piotr Mazurkiewicz
źródło: Rzeczpospolita

Moda to najpopularniejsza kategoria sprzedawana w internecie. Jej udział będzie rosnąć w miarę korzystania z nowych narzędzi komunikacji z klientem.

Z badania firmy Klarna zajmującej się płatnościami online wynika, że internet to najchętniej wybierany sposób wyszukiwania produktów – 45 proc. kupujących modę poszukuje ubrań przez wyszukiwarki, a 42 proc. przez platformy marketplace. 63 proc. podczas zakupów online korzysta z komputera. 74 proc. zamawia przesyłki do automatów paczkowych i pod tym względem Polacy są europejskim liderem – dla porównania we Francji taki sposób dostawy wybiera 3 proc., a w Wielkiej Brytanii zaledwie 1 proc. kupujących modę.

Polscy klienci poszukują innowacyjnych rozwiązań w zakresie...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 12277

Wydanie: 12277

Spis treści

Reklama

Komunikaty

Zamów abonament