Zakupowa rewolucja dopiero przed nami
Sklepy pracują obecnie nad wieloma rozwiązaniami, które mogą zupełnie zmienić sposób robienia zakupów. Część już jest wprowadzana do oferty.
Nowością są etykiety RFID, które dzięki zakodowanym informacjom na metce pozwalają płacić za zakupy bez wyjmowania ich z koszyka – wszystko jest automatycznie i błyskawicznie skanowane przez system. To ogromne ułatwienie dla klientów, ale i dla firm – sprawdzanie stanów magazynowych i zatowarowania samych sklepów jest nieporównywalnie szybsze oraz dokładniejsze.
Takie rozwiązanie dla swojej głównej marki Reserved wprowadziła już spółka LPP, największy sprzedawca odzieży w kraju. W 2021 r. firma poinformowała o rozszerzeniu projektu na kolejne marki: Mohito, Cropp oraz House. Projekt będzie zrealizowany ponadpięciokrotnie szybciej niż w Reserved. Plany uwzględniają także wykorzystanie soft tagów, które pozwolą na osiągnięcie 100 proc. widoczności...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta