Nowy etap hotelowej ekspansji w Europie
Izraelska Grupa Hotelowa Fattal ogłosiła sukces: zakończył się proces tworzenia zalążkowego funduszu ok. 315 mln euro, przeznaczonego na rozwój marki Leonardo Hotels.
Jak ogłosili właściciele firmy, kapitał całej grupy, finansujący innowacyjne przedsięwzięcia, wzrośnie do ok. biliona euro. Na co przeznaczona będzie tak duża suma? Grupa planuje uruchomienie kolejnych kilkunastu hoteli na różnych rynkach i w różnych miejscach w Europie. Ten ruch izraelska spółka postrzega jako perspektywę dalszej ekspansji swojej marki – w czterech odsłonach: Leonardo, Leonardo Royal, Leonardo Boutique i NYX Hotels. Warto podkreślić, że w tym roku udało się wzbogacić całe przedsięwzięcie o dwa obiekty o wartości 40 mln euro w Maladze i na Majorce, z ponad 260 pokojami dla gości. Obecnie do portfolio Grupy Fattal Hotels należy już ponad 220 hoteli w ponad 100 destynacjach, w 15 europejskich krajach i Izraelu. Tymczasem w Polsce działają już cztery hotele grupy – Leonardo Royal oraz NYX Hotel w centrum Warszawy, oraz od tego roku dwa Leonardo Boutique w Krakowie.
Nowoczesna ekspansja
– Zarówno europejski, jak i światowy rynek hotelowy stoją w obliczu wielkich zmian i procesu...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta