Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Nowy etap hotelowej ekspansji w Europie

12 września 2022 | Ekonomia i rynek | rp.pl
Hotele Leonardo znane są w Europie pod czterema markami: Leonardo, Leonardo Royal, Leonardo Boutique oraz NYX Hotels
autor zdjęcia: Leonardo Hotels Central Europe
źródło: Rzeczpospolita
Hotele Leonardo znane są w Europie pod czterema markami: Leonardo, Leonardo Royal, Leonardo Boutique oraz NYX Hotels

Izraelska Grupa Hotelowa Fattal ogłosiła sukces: zakończył się proces tworzenia zalążkowego funduszu ok. 315 mln euro, przeznaczonego na rozwój marki Leonardo Hotels.

Jak ogłosili właściciele firmy, kapitał całej grupy, finansujący innowacyjne przedsięwzięcia, wzrośnie do ok. biliona euro. Na co przeznaczona będzie tak duża suma? Grupa planuje uruchomienie kolejnych kilkunastu hoteli na różnych rynkach i w różnych miejscach w Europie. Ten ruch izraelska spółka postrzega jako perspektywę dalszej ekspansji swojej marki – w czterech odsłonach: Leonardo, Leonardo Royal, Leonardo Boutique i NYX Hotels. Warto podkreślić, że w tym roku udało się wzbogacić całe przedsięwzięcie o dwa obiekty o wartości 40 mln euro w Maladze i na Majorce, z ponad 260 pokojami dla gości. Obecnie do portfolio Grupy Fattal Hotels należy już ponad 220 hoteli w ponad 100 destynacjach, w 15 europejskich krajach i Izraelu. Tymczasem w Polsce działają już cztery hotele grupy – Leonardo Royal oraz NYX Hotel w centrum Warszawy, oraz od tego roku dwa Leonardo Boutique w Krakowie.

Nowoczesna ekspansja

– Zarówno europejski, jak i światowy rynek hotelowy stoją w obliczu wielkich zmian i procesu...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 12367

Wydanie: 12367

Spis treści

Reklama

Ekonomia i rynek

Atom rozwiązaniem dla Polski
Bez bezpieczeństwa nie ma nic: rynku, kultury, edukacji
Będzie interwencja na rynku energii
Cyfrowa rewolucja na rzecz zmian w energetyce
Czy to koniec podwyżek stóp NBP
Czym wyróżnia się polski system ochrony zdrowia
Do końca roku pecety będą tanieć
Europa przyśpiesza uwalnianie się od gazu z Rosji
Firmy coraz większą część zysku oddają fiskusowi
Francja ma nadzieję na dalsze inwestycje w Polsce
Globalne firmy – lokalne korzyści
Internetowy sposób na lukę kompetencyjną
Jak chronić rolnictwo i łańcuchy dostaw w czasach zmian
Japonia inwestuje w Polsce
Jeśli zmieniać zawód, to najlepiej na programistę
Kryzys oznacza nowe szanse
Modernizujemy główne ciągi towarowe
Na ile cyrkularna jest już Polska
Nowy etap hotelowej ekspansji w Europie
OFE zgasną i co dalej?
Opłata reprograficzna pod lupą ekspertów
Polacy są otwarci na metaverse. Ale jest się czego obawiać
RPP nie wygrała z inflacją
Rozwój innowacyjnej infrastruktury pomoże nam wyjść z recesji
Sama technologia nie rozwiąże żadnego kryzysu
Samorządy na przetwarzaniu odpadów mogą zarobić
Specjaliści już nie chcą na stałe wracać do biur
Stale szukamy lepszych leków
Startuje centrum innowacji Erasmus+ InnHUB Poznań
W obliczu wojny Europa musi być bardziej zjednoczona
W postpandemicznym świecie potrzeba liderów
Wiemy, co siedzi w głowach liderów opieki zdrowotnej
Więcej węgla bez zgody Brukseli?
Większe statki nie będą mogły dotrzeć do portu w Elblągu
Wojna zniszczyła majątek Ukrainy
Wybuch wojny zmienił nieodwracalnie Europę
Wydawcy a cyfrowe platformy
Zielone szpitale już się sprawdzają
Zmiany w elektronice, ból głowy dla sektora AGD
Zamów abonament