Przemysł spotkań zarabia na pracy zdalnej
Im więcej pracy zdalnej i hybrydowej, tym bardziej pracownicy potrzebują okazji do nawiązywania i rozwijania relacji. Korzystają na tym firmy eventowe.
Efektem tego trendu jest zwiększone zapotrzebowanie na organizację spotkań integracyjnych i innych wydarzeń. Dla działających w tej branży firm to szansa na odzyskanie rynku, który w trakcie pandemii skurczył się kilkukrotnie.
Fokus na relacje
Przemysł spotkań i wydarzeń był jednym z najciężej dotkniętych przez pandemię. Tworzą go m.in. firmy świadczące na rzecz innych podmiotów (najczęściej dużych korporacji i stowarzyszeń branżowych) usługi polegające na organizacji imprez i wyjazdów integracyjnych oraz wyjazdów motywacyjnych (incentive travel). Obecnie branża jest na etapie intensywnej odbudowy. Olga Krzmieńska, właścicielka agencji Power i prezes Stowarzyszenia Organizatorów Incentive Travel (SOIT), przypomina, że w trakcie pandemii wiele firm z sektora...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta