Znaczenie innowacyjności w branży finansowej
Innowacje w sektorze finansowym to nie zawsze nowy produkt czy usługa. To przede wszystkim umiejętność wsłuchiwania się w potrzeby i oczekiwania konsumentów oraz zdolność odpowiadania na nie.
Zmiana technologii, integracja systemów, wielokanałowość dostępu czy hiperpersonalizacja – na te aspekty w dzisiejszych czasach kładzie nacisk branża. W obszarze płatności: przelewy natychmiastowe, płatności mobilne, tokenizacja, biometria, zakupy na odległość czy z odroczoną zapłatą – te nowości są odpowiedzią na zróżnicowane potrzeby klientów.
W ciągu zaledwie kilku lat doszło do odwrócenia struktury rynku. W 2015 roku ok. 30 proc. płatności w punktach handlowych było realizowanych w sposób bezgotówkowy. W 2022 roku ten udział...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta