Liczy się kultura organizacyjna
Jak wynika z badania przeprowadzonego w zeszłym roku wśród osób zatrudnionych na stanowiskach specjalistycznych, kultura organizacyjna pracodawcy liczy się dla 92 proc. ankietowanych.
Przeciwnego zdania było 4 proc. ankietowanych, tyle samo też nie potrafiło udzielić jednoznacznej odpowiedzi na to pytanie. Jak pokazują odpowiedzi ankietowanych, zasady te nie odnoszą się tylko do norm i reguł współpracy, ale również do stylu komunikacji (78 proc.), panującej atmosfery (70 proc.) oraz wartości promowanych przez organizację (66 proc.).
Co zaś nie należy do kultury organizacyjnej? Zdaniem pracowników w najmniejszym stopniu zaliczają się do niej hierarchiczność struktury firmy (36 proc.), dress code lub jego brak (28 proc.) i działania...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta