Efektywna sprzedaż wielokanałowa potrzebuje wsparcia profesjonalistów
Już w 2027 roku co czwartą złotówkę na zakupy wydamy w sieci. Handlowcy, którzy chcą przetrwać, muszą zacząć pracować nad strategią wielokanałowej sprzedaży. Jak w tej chwili wygląda sektor omnichannel? Jakie wyzwania stoją przed firmami, które zdecydują się rozwijać wielokanałową sprzedaż? Odpowiedzieć na te pytania spróbowali eksperci zgromadzeni przez FM Logistic. Konkluzje z przeprowadzonych badań opublikowano właśnie w raporcie Łańcuch dostaw omnichannel. Tworzenie harmonijnych doświadczeń klienta.
MATERIAŁ PARTNERA
O
mnichannelowy łańcuch dostaw to nie tylko szansa, ale też wyzwanie dla przedsiębiorców. Przeprowadzone badanie pozwoliło wytypować pięć faktów wpływających na logistykę omnichannel. Ich różnorodność pokazuje, jak wiele aspektów trzeba wziąć pod uwagę, planując rozwój wielokanałowej sprzedaży w swojej organizacji.
Fakt 1.: Sprzedaż tradycyjna dominuje, ale e-handel depcze jej po piętach
Prawie 90 proc. badanych firm deklaruje, że dwie trzecie ich całkowitej sprzedaży detalicznej nadal pochodzi ze sprzedaży tradycyjnej. Konsumenci cenią to, że towar od razu po zakupie jest w ich posiadaniu. Właśnie dlatego czynnikiem, który wg ankietowanych najbardziej wpłynie na wzrost e-commerce, jest rozwój metod dostawy, przede wszystkim doręczenia...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta