Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Przywiązanie do marki

02 kwietnia 2024 | Biznes | Wojciech Kęsik
autor zdjęcia: mat. pras.
źródło: Rzeczpospolita
Równowaga między tradycją a nowoczesnością jest kluczowa dla budowania relacji z klientem
autor zdjęcia: aobestock
źródło: Rzeczpospolita
Równowaga między tradycją a nowoczesnością jest kluczowa dla budowania relacji z klientem

Nostalgia stanowi mocny motywacyjny czynnik zakupowy.

Decyzje zakupowe konsumentów często są silnie uwarunkowane przez emocje, zwłaszcza w dobie aktualnych wyzwań gospodarczych i ekonomicznych. W dzisiejszym dynamicznym świecie, gdzie wszystko ewoluuje w zawrotnym tempie, mamy do czynienia z wieloma zmiennymi wpływającymi na nasze wybory. W rezultacie konsumenci, podejmujący decyzje bardzo impulsywnie, szukają w ostatnim czasie zakotwiczenia w emocjonalnym przywiązaniu, a jednym z głównych motywatorów stała się nostalgia.

Nostalgia, choć często utożsamiana jest z tęsknotą za przeszłością, stanowi mocny motywacyjny czynnik. Klienci często szukają miejsc, które kojarzą się im...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 12838

Wydanie: 12838

Spis treści
Zamów abonament