Przywiązanie do marki
Nostalgia stanowi mocny motywacyjny czynnik zakupowy.
Decyzje zakupowe konsumentów często są silnie uwarunkowane przez emocje, zwłaszcza w dobie aktualnych wyzwań gospodarczych i ekonomicznych. W dzisiejszym dynamicznym świecie, gdzie wszystko ewoluuje w zawrotnym tempie, mamy do czynienia z wieloma zmiennymi wpływającymi na nasze wybory. W rezultacie konsumenci, podejmujący decyzje bardzo impulsywnie, szukają w ostatnim czasie zakotwiczenia w emocjonalnym przywiązaniu, a jednym z głównych motywatorów stała się nostalgia.
Nostalgia, choć często utożsamiana jest z tęsknotą za przeszłością, stanowi mocny motywacyjny czynnik. Klienci często szukają miejsc, które kojarzą się im...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta