Sprzedaż sentymentalna
Kultowość wśród kidults stanowi ważny element w wyborze małego lub dużego AGD.
Nową grupę wśród konsumentów zaobserwowaliśmy już w 2022 roku. To wtedy wzrosła sprzedaż wśród osób dorosłych produktów wpisujących się w zainteresowania kidults, takich jak gadżety gamingowe, kolejne wydania znanych serii gier czy konsole.
Kidults szukają urządzeń czy rozrywki, które kojarzą się z ich młodością. Ten trend odzwierciedlający tęsknotę za prostotą i niewinnością młodzieńczych lat otwiera rynek dla produktów retro. Należą do nich między innymi retro konsole, odświeżone wersje klasycznych gier oraz gadżety związane z ulubionymi superbohaterami z dziecięcych lat.
Trend ten można zauważyć również w działaniach producentów, którzy coraz częściej tworzą produkty odnoszące się do wspomnień z lat 80. czy 90. Przykładem jest PlayStation Classic, które zostało zaprezentowane w 24. rocznicę premiery pierwszej konsoli od producenta Sony. Urządzenie prócz klasycznego wyglądu posiadało także 20 kultowych gier. Sentyment wśród graczy wywołuje również Nintendo, czyli konsola, która jako jedna...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta