Tradycja motorem napędowym firmy
Od sentymentu zależy, czy marki utrzymają swoje znaczenie w oczach konsumentów.
E.Wedel to marka tworzona od 1851 roku – i chcemy być częścią życia także przyszłych pokoleń. By to zagwarantować, razem z wedlowskim zespołem musimy zadbać o dwie grupy konsumentów, przy czym ta segmentacja, uważam, jest unikatowa w skali rynku. W naszym przypadku „młodszego” i „starszego” konsumenta dzieli nie tyle wiek, ile profil sensoryczny.
Klienci, którzy są z nami od wielu, wielu lat, wyraźnie preferują czekoladę gorzką oraz bazujące na niej produkty, tj. kultowe Baryłki, Ptasie Mleczko®. Z kolei osoby, które dopiero odkrywają świat czekolady, przyzwyczajeni są do nieco słodszych produktów, mają też większą potrzebę odkrywania nowych smaków, połączeń i formatów. W walce o serca (i podniebienia) tych konsumentów stawiamy na kategorie takie jak batony, wafelki czy nieoczywiste połączenia smakowe i multisensoryczne, które znaleźć można w tabliczkach. Złamanie kodu kubków smakowych młodszych konsumentów jest dla nas kreatywnym wyzwaniem, ale i przygodą: ja sam odkryłem dzięki nim zamiłowanie do czekolady z popcornem....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta