Giganci powalczą o nasze palce
Koncerny technologiczne w br. mocno postawią na rozwój zupełnie nowej kategorii urządzeń. Perspektywy są obiecujące.
Smartfony, inteligentne zegarki i opaski czy okulary „smart” – wydawało się, że rynek gadżetów jest już wypełniony, ale producenci elektroniki użytkowej znaleźli nowy sposób, aby dobrać się do portfeli fanów technologii. Pomoże im w tym sprzęt, o którym dotąd niewielu słyszało, a teraz wychodzi z niszy do mainstreamu (głównego nurtu) cyfrowych urządzeń. Mowa o tzw. inteligentnych pierścieniach. Szykuje się właśnie zalew rynku przez produkty tego typu. Eksperci już spodziewają się, iż ta nowa kategoria urządzeń mobilnych do roku 2028 będzie rosła w tempie niemal 30 proc. rocznie.
Usługi w subskrypcji
Tzw. smart ring to rozwiązanie, które do swojej oferty wprowadzają właściwie wszyscy najwięksi gracze w branży technologicznej. Do premiery swojego pierwszego tego typu urządzenia szykuje się właśnie Samsung. Koreański gigant ma poważne plany związane z gadżetem. Sprzęt typu wearable (z ang. technologia ubieralna) ma bowiem generować nie tylko przychody ze sprzedaży samej obrączki, ale...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta