Jak zbadać poziom zadowolenia pracowników
Polski start-up opracował inteligentnego asystenta, który ma odciążyć firmy w zadaniach związanych z przelewami, płatnościami i zarządzaniem zespołem. To też narzędzie do wyszukiwania dokumentów. Ale jego funkcjonalności ma szybko przybywać.
Mizzox wdraża projekt adresowany do małych i średnich przedsiębiorstw, które mierzą się z wyzwaniami zarządzania dużą ilością płatności, zadań i dokumentacji firmowej. Chodzi o platformę, która z jednej strony integruje kluczowe funkcje operacyjne w jednym, intuicyjnym interfejsie, a z drugiej automatyzuje procesy finansowe, synchronizuje z bankami, ale też pozwala na chmurową archiwizację dokumentów i wdraża zaawansowany system zarządzania zadaniami. W start-upie tłumaczą, że cel tego rozwiązania jest jeden – eliminacja barier technologicznych firm, umożliwiając przedsiębiorcom skupienie się na innowacjach i rozwoju.
Mizzox opracował swojego „inteligentnego asystenta” tak, by był kompleksowym narzędziem, pozwalającym optymalizować codzienne operacje i zwiększając efektywność pracy. Projekt zdaje egzamin, bo już ma 26 tys. aktywnych użytkowników. Na platformę postawiło w sumie 15 tys. firm. Dane wskazują, iż 40 proc. z nich jest z branży IT, zaś co czwarty podmiot to biura rachunkowe, księgowe lub kancelaria. Z systemu korzystają także...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta