Człowiek w centrum zmian w organizacji
W erze gwałtownego postępu technologicznego i narastających kryzysów kluczowe pytanie brzmi: czy człowiek pozostaje w centrum uwagi organizacji?
W dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości, naznaczonej przyspieszeniem technologicznym i pogłębiającym się kryzysem demograficznym, kluczowe staje się pytanie o rolę człowieka w organizacji. W jaki sposób firmy mogą odpowiadać na te wyzwania? Czy da się połączyć dążenie do sukcesu w biznesie z dbałością o ludzi? Jak zapewnić pracownikom przestrzeń do zachowania równowagi między pracą a życiem prywatnym – work-life balance? Odpowiedziom na te pytania poświęcona była konferencja Wellbeing Summit 2025 zorganizowana w Warszawie przez Benefit Systems.
Uczestnicy panelu „Firma która wspiera – jak zbudować firmę, która zadba o zespół, jakość pracy i własny sukces” skupili się na elementach kultury organizacji, które sprzyjają wellbeingowi (dobrostanowi) pracowników.
Wspieranie kultury i rozwoju
Magda Kotlarczyk, dyrektorka Google Polska, opisała, jak środowisko Google’a wspiera kulturę i rozwój. Kluczowe elementy to rekrutowanie najlepszych talentów oraz wykorzystanie biura jako miejsca tworzenia kultury firmy. Kultura i wartości są wprowadzane od pierwszego...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta


![[?]](https://static.presspublica.pl/web/rp/img/cookies/Qmark.png)
