W którą stronę zmierza bancassurance?
Nowe technologie pozwolą jeszcze lepiej dopasować produkty sprzedawane w kanale bancassurance do potrzeb klientów, chroniąc ich ryzyka – oceniają przedstawiciele Polskiej Izby Ubezpieczeń.
Jakie produkty ubezpieczeniowe kupują dziś Polacy z wykorzystaniem sieci bankowej?
Agnieszka Gocałek, przewodnicząca zespołu Bancassurance i Sprzedaży Affinity PIU oraz dyrektorka zarządzająca do spraw współpracy z bankami i partnerami strategicznymi w PZU: Najwięcej klientów korzysta z ubezpieczeń do kart płatniczych, w ten sposób są zabezpieczeni przed kradzieżą lub phishingiem. A najbardziej widoczne produkty to ubezpieczenia zabezpieczające pożyczki i kredyty hipoteczne. Tylko do kredytu hipotecznego można zaoferować pięć produktów: pomostowe, niskiego wkładu, na życie, bezrobocie czy ubezpieczenie nieruchomości stanowiącej zabezpieczenie kredytu. Kiedyś w ramach bancassurance mieliśmy proste produkty, wymagane przez banki do zabezpieczenia ryzyka banku. Dzisiaj, po prawie 25 latach obecności bancassurance w Polsce, następuje ewolucja – dużo więcej mówimy o wartości produktu dla klienta. Produkt ma nie tylko zabezpieczać bank, ale przede wszystkim klienta.
Jak rynek bankassurance wypada w porównaniu z innymi kanałami dystrybucji?
Piotr Wrzesiński, Wiceprezes Polskiej izby...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta


![[?]](https://static.presspublica.pl/web/rp/img/cookies/Qmark.png)
