Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Wodne tory przeszkód

24 grudnia 1999 | Ekonomia | LK

WYJAŚNIENIE

Wodne tory przeszkód

Odpowiedź autora:

W artykule "Wodne tory przeszkód" pisałem m.in. o tym, że gminy nie chcą przejmować portów morskich, gdyż obawiają się, że nie udźwigną kosztów ich utrzymania, grunty zaś są we władaniu użytkowników wieczystych, nie ma więc czego komunalizować. Jako jeden z przykładów wymieniłem Ustkę, gdzie tereny dzierżawią spółdzielnie rybackie. Rzecznik prasowy NIK Przemysław Szustakiewicz napisał wczoraj, że informacja ta nie pochodzi z raportu NIK i podanie jej może wprowadzić w błąd czytelników "Rz", co do faktów przedstawionych na konferencji prasowej 13 grudnia.

Tekst "wodne tory przeszkód" ukazał się 13 grudnia, nie mógł być więc relacją z konferencji, która odbyła się w tym dniu. Ponadto na konferencji tej mówiono o "pluskwie milenijnej", a nie o portach.

Pisząc o Ustce nie powoływałem się na NIK. Informacje podane przeze mnie są prawdziwe, co potwierdził wczoraj Dariusz Andrzejewski, zastępca burmistrza Ustki.

Leszek Kraskowski

Brak okładki

Wydanie: 1888

Spis treści
Zamów abonament