Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Na ile portfel pozwoli

05 lipca 2000 | Kraj | FG AS

KAMPANIA

Reklama za 50 tysięcy czy ulotki za 800 złotych

Na ile portfel pozwoli

  • Tyle kosztuje promocja kandydata Nie można liczyć, że na spotkaniach z kandydatami na prezydenta zostaniemy zasypani masą drobnych prezentów. Kampania będzie prowadzona przede wszystkim w telewizji, co pochłonie większość budżetów wszystkich komitetów wyborczych. Na promocję kandydatów podczas spotkań z wyborcami w terenie może zabraknąć pieniędzy.

    Kandydaci mogą korzystać z tradycyjnych metod promocji: ulotek, koszulek, czapeczek, długopisów, zdjęć i folderów. Jak zapewnia Bogdan Dzieciuchowicz, strateg Andrzeja Olechowskiego, w jego kampanii nie będzie kiełbasy wyborczej: żadnych "niemerytorycznych prezentów dla elektoratu". Z kolei sztabowcy Jarosława Kalinowskiego chcą wydać jak najmniej na gadżety, ale nie mają własnej poligrafii. Będą więc szukać najtańszych

  • ...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 2053

Spis treści

Regiony Polski - Opolskie

Media, Internet

Zamów abonament