Pracownik współtworzy normy
Nazwa zwiększa prestiż
Pracownik współtworzy normy
Opis stanowiska umożliwia pracownikowi lepsze zrozumienie misji i struktury organizacji. Od dokładności tego opisu zależy także efektywne przeprowadzenie wielu procedur zarządzania personelem, m. in. rekrutacji, szkolenia i okresowej oceny.
- Pracownik lepiej pojmuje sens stawianych mu wymagań, jeśli zna i rozumie zakres swoich obowiązków oraz cele firmy. Dzięki temu wzrasta jego motywacja do wykonywanych obowiązków służbowych i szybciej identyfikuje się ze strategią, jaką chce realizować firma - podkreśla Dorota Lewis, kierownik ds. kadr w Citibanku. Opis stanowiska w połączeniu z...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta