Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Pomagamy i uświadamiamy konsumentom ich prawa

05 czerwca 2004 | Prawo | HF
źródło: Nieznane

Rozmowa z Małgorzatą Rothert, miejskim rzecznikiem konsumentów w Warszawie

Pomagamy i uświadamiamy konsumentom ich prawa

NIE TYLKO POMAGAJĄ

Miejscy i powiatowi rzecznicy konsumentów wykonują swoje zadania na podstawie ustawy z 15 grudnia 2000 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2003 r., nr 86, poz. 804 ze zm.). Podlegają radzie powiatu (miasta). Oprócz udzielania pomocy konsumentom, inicjują zmiany w prawie miejscowym dotyczące ochrony ich interesów, występują do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów przeciwko przedsiębiorcom-monopolistom, którzy naruszają prawa i interesy konsumentów. Obecnie w całej Polsce działa 360 rzeczników.

ZADAJ PYTANIE RZECZNIKOWI

Na stronie internetowej Urzędu Miasta Warszawy zamieszczony jest serwis informacyjny rzecznika konsumentów zawierający także opcję "Zadaj pytanie rzecznikowi". Można więc zwracać się o pomoc drogą mailową. Rzecznik przyjmuje konsumentów w Urzędzie m.st. Warszawy, ul. Górskiego 7 od 9.00 do 15.00, w poniedziałek od 9.00 do 17.00. Kontakt telefoniczny:

827-76-37, 826-17-12; faks:...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 3245

Spis treści

Wybory do Parlamentu Europejskiego 2004

Zamów abonament