Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Europejska marka

04 marca 2006 | Publicystyka, Opinie | HB
źródło: Nieznane

Tegoroczny sondaż "Reader's Digest" w czternastu krajach Europejska marka Dla firmy znana i szanowana marka to najcenniejszy majątek. Dla klienta stanowi ona gwarancję jakości

Choć zaufanie liczy się we wszystkich dziedzinach życia, to zwykle trudno wyrazić je w pieniądzu. Ale w gospodarce mamy tego liczne przykłady: chyba najlepszy stanowią znane i szanowane marki.

Dla firmy - czy to sprzedającej chusteczki do nosa, czy oferującej usługi finansowe - znana i szanowana marka to najcenniejszy majątek. Dla klienta stanowi ona bowiem zazwyczaj gwarancję jakości i z tego głównie względu kupuje on markowe towary. Co...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 3780

Spis treści
Zamów abonament