Księgowe skutki promocji
17 maja 2007 | Dobra firma | DL
DARMOWE USŁUGI ZA PUNKTY Księgowe skutki promocji Firma sprzedaje elektroniczne jednostki doładowania do telefonów komórkowych. Klienci zbierają sobie punkty, które później wymieniamy na darmowe jednostki doładowania. Czy jest to rodzaj reklamy? Jak to zaksięgować?
Niewątpliwie jest to rodzaj promocji. Jak wynika z pytania, otrzymane punkty uprawniają do nieodpłatnej usługi, w zamian za wcześniej osiągnięty określony pułap...
Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta