Słaby kwartał tygodników
W pierwszym kwartale tego roku spadła sprzedaż większości tygodników opinii w porównaniu z pierwszymi miesiącami 2006 roku - wynika z danych o rozpowszechnianiu płatnym Związku Kontroli Dystrybucji Prasy. Liderem pozostaje "Polityka" z wynikiem 162 010 sprzedanych egz. (spadek o 5,4 proc.), za nią plasują się "Newsweek Polska" - 139 148 egz. (o 2,1 proc.) i "Wprost" - 132 771 egz. (minus 10,6 proc.). Na kolejnych miejscach w rankingu są "Przekrój" - 72 547 egz. (spadek o 11 proc.) i "Przegląd" (minus 17,6 proc.). Wśród tygodników katolickich o 5 proc. sprzedaż poprawił "Gość Niedzielny" - 132 054 egz., o 0,5 proc., do 21 342 egz., obniżył się wynik "Tygodnika Powszechnego". W grupie pism z przedrukami wzrost o 1 proc., do 288 173 egz., odnotował "Tygodnik Angora", a sprzedaż "Forum" zmalała o 3,5 proc., do 20 145 egz.
ele