TP SA chce zawojować rynek modemami
W zmaganiach o klienta na internetowym rynku coraz bardziej liczy się nie tylko niska cena usługi, ale i nowoczesne urządzenie umożliwiające dostęp do sieci
Od początku roku Telekomunikacja Polska straciła ok. 60 tys. abonentów Internetu (ma ich dzisiaj prawie 2 mln). Konkurenci skusili ich niższymi cenami, na co TP próbuje odpowiedzieć, proponując klientom m.in. nowoczesne modemy dostępowe. Mają być one cudowną bronią całej grupy France Telecom – właściciela Telekomunikacji – na europejskich rynkach. TP wprowadziła je do oferty pod handlową marką Livebox. Za możliwość ich użytkowania abonenci płacą co miesiąc 10 zł brutto.
– Na koniec drugiego kwartału zainstalowanych było 275 tys. takich modemów....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta