Gazety na całym świecie chcą być bardziej przyjazne dla czytelników
„The Wall Street Journal”, „The Guardian”, „Frankfurter Allgemeine Zeitung”, „Die Welt” to tylko część dzienników, które ostatnimi czasy przeszły tzw. redesign, czyli przeprojektowanie makiety.
Tendencja światowa jest klarowna: gazety mają być, zgodnie ze sloganem wypromowanym przez Apple Computers, „user friendly” – przyjazne dla użytkownika. Oznacza to przede wszystkim zmniejszenie formatu, ale z jednoczesnym zwiększeniem wizualnej atrakcyjności produktu, jakim jest gazeta.
W większości dzienniki, które zdecydowały się na redesign, przez całe dziesięciolecia były olbrzymimi...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta