Polacy wydadzą w salonach 21 mld zł
Prawie 24,5 tysiąca nowych samochodów kupiono w Polsce w listopadzie. To wynik o 16 proc. lepszy niż przed rokiem i zaledwie o 0,4 proc. (101 sztuk) słabszy niż w październiku.
Liderem rynku pozostaje Toyota, dzięki sprzedaniu 31,3 tys. sztuk aut, czyli o 20,3 proc. więcej niż rok wcześniej. Druga na liście Skoda sprzedała 29,3 tys. aut, notując 12,9 proc. wzrostu. Trzecie miejsce w rankingu najpopularniejszych marek zachował Fiat z wynikiem 25,7 tys. sztuk, o 14,8 proc. lepszym niż w listopadzie 2006 r.
Wojciech Drzewiecki z Samaru sadzi, że w grudniu kupionych może być od 24 do 25 tysięcy nowych aut. Oznacza to, że w skali całego roku sprzedaż...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta