Sprywatyzować polskie Porty Lotnicze
Informacje prasowe na temat stanu zaawansowania budowy Terminalu 2 na stołecznym lotnisku Okęcie jasno wykazują indolencję i niekompetencję kierownictwa tego przedsiębiorstwa, pogłębione (co nie jest usprawiedliwieniem) równym brakiem kompetencji konsorcjum (Ferrovial/Budimex/Lamela), które rozpoczęło, ale nie zakończyło budowy nowego terminalu mimo wielokrotnego przesuwania terminu zakończenia prac oraz kilkakrotnego podnoszenia cen za wykonawstwo.
Kłopoty z oddaniem obiektu w terminie umożliwiającym spełnienie wymogów Schengen oraz skargi linii lotniczych, które chcąc nie chcąc, muszą korzystać z Okęcia, wskazują, że Przedsiębiorstwo Państwowe Porty Lotnicze nie radzi sobie z zarządzaniem lotniskiem.
Co gorsza, ta bezradność i indolencja przekładają się na brak rozbudowy w Terminie terminalu Etiuda, z którego...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta