Dobre marki, bo polskie marki
Polacy cenią Produkty znane od lat. Wykorzystują to międzynarodowe koncerny, które promują u nas rodzime marki żywności
Pochodzenie, tradycyjna receptura i przyzwyczajenia – to najważniejsze argumenty przemawiające za kupnem produktu – wynika z najnowszego raportu TNS OBOP. Najlepiej te kryteria spełniają tradycyjne polskie wyroby. Jak wyjaśniają autorzy raportu, chcemy kupować rodzimą żywność, ponieważ jest nam ona najbardziej znana i można ufać jej jakości. – Informacja o miejscu pochodzenia żywności w niedalekiej okolicy może dawać gwarancję większej naturalności i świeżości – wyjaśnia Marek Rosłan, psycholog z Uniwersytetu Warszawskiego.
Nic dziwnego, że dla 84 proc. Polaków podczas zakupów żywności ważne jest pochodzenie produktu, a dla 81 proc. tradycyjne metody i receptury wytwarzania. Potwierdzeniem siły tradycji jest fakt, że aż 87 proc. Polaków wciąż kieruje się przyzwyczajeniem – wynika z najnowszego raportu TNS OBOP.
Obecnie większość wszystkich firm...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta