Reklama niezgodna z przepisami musi zniknąć z sieci
Internetowa reklama wprowadzająca w błąd musi być wycofana w taki sposób, aby nie dało się jej ponownie wyświetlać
Tak wynika z wyroku Sądu Ochrony Konkurencji i Konsumentów w sprawie warszawskiej Spółdzielni Mieszkaniowej Dom 2000 Brzeziny. W 2003 r. oferowała mieszkania lokatorskie, obiecując sprzedaż po 1200 zł/mkw. Hasło w internetowej reklamie na stronie spółdzielni brzmiało: „Budżet dotuje, ja tanio kupuję”.
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów nakazał usunięcie reklamy, a po kilku tygodniach nałożył na spółdzielnię 12...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta