Maspex stawia na silne marki
RZ: Ubiegły rok był udany dla producentów soków, nektarów i napojów. Jak będzie rozwijał się ten rynek w ciągu najbliższych kilku lat?
Krzysztof Pawiński: Od wielu lat najwięksi producenci przeznaczają olbrzymie kwoty na budowanie pozytywnego wizerunku produktów, innowacje czy zachęcanie konsumentów reklamami do nowościami. Dzięki temu popyt na soki, nektary i napoje jest z roku na rok coraz większy. Sprzyja też moda na zdrowy tryb życia, a co za tym idzie, potrzeba wprowadzania do codziennej diety naturalnych, a jednocześnie...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta