Internet przyciąga rozgłośnie
W radiu nie ma już miejsca na nowych dużych graczy – mówi Marek Dworak, prezes spółki Broker FM
Rz: Przestraszył pana najnowszy raport IAB, z którego wynika, że Internet przegonił reklamę radiową?
Marek Dworak: Nie, dlaczego? Wyznaję filozofię, zgodnie z którą radio to medium, które nie umrze. Zmieni się tylko sposób jego dystrybucji. To, czy będzie nadawało na UKF, w Internecie czy w komórce, to rzecz wtórna. Konsument będzie miał jednak większą możliwość wyboru i będzie go trzeba lepiej poznać oraz lepiej się do niego dostosowywać. UKF będzie jednak przez najbliższe 20 – 25 lat spokojnie funkcjonował, bo jakość takiego dźwięku jest wystarczająco dobra, a rynek jest nasycony odbiornikami. Swoją rolę odgrywają też...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta