Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Internet przyciąga rozgłośnie

10 lipca 2008 | Ekonomia | Magdalena Lemańska
autor zdjęcia: Piotr Guzik
źródło: Rzeczpospolita

W radiu nie ma już miejsca na nowych dużych graczy – mówi Marek Dworak, prezes spółki Broker FM

Rz: Przestraszył pana najnowszy raport IAB, z którego wynika, że Internet przegonił reklamę radiową?

Marek Dworak: Nie, dlaczego? Wyznaję filozofię, zgodnie z którą radio to medium, które nie umrze. Zmieni się tylko sposób jego dystrybucji. To, czy będzie nadawało na UKF, w Internecie czy w komórce, to rzecz wtórna. Konsument będzie miał jednak większą możliwość wyboru i będzie go trzeba lepiej poznać oraz lepiej się do niego dostosowywać. UKF będzie jednak przez najbliższe 20 – 25 lat spokojnie funkcjonował, bo jakość takiego dźwięku jest wystarczająco dobra, a rynek jest nasycony odbiornikami. Swoją rolę odgrywają też...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8061

Spis treści
Zamów abonament