Zyski z mrożonych herbat napędzają konkurencję
Najwięksi producenci soków włączają się do walki o polski rynek mrożonej herbaty. Jego wartość powinna sięgnąć w tym roku pół miliarda złotych
Tylko w ciągu pierwszych pięciu miesięcy tego roku – zanim zaczęły się żniwa w branży napojowej – Polacy wydali na mrożoną herbatę ok. 150 mln zł, czyli o 60 proc. więcej niż rok wcześniej – podaje firma badawcza Nielsen. – Obecna sytuacja na rynku wskazuje, tempo wzrostu sprzedaży w ciągu całego 2008 r. będzie zbliżone do ubiegłorocznego – szacuje Katarzyna Borucka, rzecznik prasowy Coca-Cola Poland Services, lidera...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta