Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Gra o mleczne zyski

05 sierpnia 2008 | Ekonomia | Beata Drewnowska
Jerzy Borucki (z lewej)  i Andrzej Grabowski wiedzą, jak wypromować swoją firmę
źródło: Rzeczpospolita
Jerzy Borucki (z lewej) i Andrzej Grabowski wiedzą, jak wypromować swoją firmę

Andrzej Grabowski i Jerzy Borucki, założyciele Polmleku. Od kilkunastu lat przejmują i inwestują, by zmniejszyć dystans do największych firm z branży. Walczą o rynek wart ok. 12 mld zł

Idą jak burza. Firma, którą stworzyli, w ciągu ostatnich kilku lat weszła do ścisłej czołówki polskiego rynku mleczarskiego. W 2007 r. jej przychody wyniosły ok. 1,3 mld zł. Lepszymi wynikami mogły pochwalić się tylko dwie rodzime spółdzielnie: Mlekpol z Grajewa i Mlekovita z Wysokiego Mazowieckiego, oraz produkujący w Polsce francuski koncern Danone. W ubiegłym roku, tak jak większość producentów, firma Grabowskiego i Boruckiego skutecznie wykorzystała hossę na światowym rynku...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8083

Spis treści
Zamów abonament