Tradycyjne sklepy najmocniejsze
Choć Internet najszybciej zwiększa swój udział w sprzedaży detalicznej na świecie, to w 2012 r. wciąż jeszcze ponad 80 proc. zakupów będzie przypadało na tradycyjne sklepy – prognozuje firma badawcza Datamonitor.
Zgodnie z jej zestawieniem w 2001 r. przez tradycyjny handel detaliczny przechodziło 93 proc. wydatków konsumentów. W tym roku udział tego segmentu ma wynieść 86 proc., podczas gdy w 2012 r. zmniejszy się o dalsze 3 proc. Jednak mimo zmian w...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta