Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Reklama opanowuje gry

05 sierpnia 2008 | Ekonomia | Tomasz Boguszewicz
Granie nie przechodzi z wiekiem
źródło: Rzeczpospolita
Granie nie przechodzi z wiekiem

Rynek reklam w grach wideo już za dwa lata ma być wart ok. 1,8 mld dolarów. Apetyt na miliardy ma Google, który rozwija nową technikę wplatania reklamy w komputerową rozgrywkę

Pomysł Google ma zamienić wirtualnych bohaterów gier w konferansjerów zapowiadających reklamy. Mają się one pojawiać np. po zakończeniu zadania w grze. Oznacza to, że np. kultowa Lara Croft z gry „Tomb Raider” po efektownym pościgu bez skrępowania puści oko do gracza i powie do swej ofiary: „Masz szczęście, że się nie spociłam, ale używam antyperspirantu X”.

– Reklamy w tradycyjnych mediach, może z wyjątkiem Internetu, osiągnęły granice skuteczności. Reklamodawcy szukają alternatywy. Dzięki szerokiej tematyce gry są...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8083

Spis treści
Zamów abonament