Reklama opanowuje gry
Rynek reklam w grach wideo już za dwa lata ma być wart ok. 1,8 mld dolarów. Apetyt na miliardy ma Google, który rozwija nową technikę wplatania reklamy w komputerową rozgrywkę
Pomysł Google ma zamienić wirtualnych bohaterów gier w konferansjerów zapowiadających reklamy. Mają się one pojawiać np. po zakończeniu zadania w grze. Oznacza to, że np. kultowa Lara Croft z gry „Tomb Raider” po efektownym pościgu bez skrępowania puści oko do gracza i powie do swej ofiary: „Masz szczęście, że się nie spociłam, ale używam antyperspirantu X”.
– Reklamy w tradycyjnych mediach, może z wyjątkiem Internetu, osiągnęły granice skuteczności. Reklamodawcy szukają alternatywy. Dzięki szerokiej tematyce gry są...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta