Pekin mniej popularny niż Ateny
Pekin ściągnął przed telewizory prawie o połowę mniejszą widownię niż igrzyska w Atenach i dał TVP dużo niższe wpływy z reklam. Wszystko przez różnicę czasu
Wpływy TVP 1, TVP 2, TVP Info i TVP Sport z reklam powiązanych z zakończonymi w niedzielę letnimi igrzyskami olimpijskimi w Pekinie wyniosły 13,2 mln zł brutto i to bez rabatów. Cztery lata temu letnie igrzyska w Atenach samym tylko TVP 1 i TVP 2 dały 30,9 mln zł brutto – wynika z danych AGB Nielsen Media Research.
Jak twierdzą eksperci, TVP nie zbliżyła się nawet do kwoty...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta