Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Czego brakuje w reklamach

04 września 2008 | Moje Pieniądze

Lokata na 10, 16 lub nawet 20 proc. Tak niejednokrotnie podawane jest w reklamach. Po przestudiowaniu warunków okazuje się jednak, że tak korzystnie oprocentowana jest tylko część środków, wysoka stawka obowiązuje wyłącznie w ostatnim miesiącu albo będzie zastosowana jedynie wtedy, gdy wybrany indeks giełdowy będzie szybko rósł. Niestety, tych informacji brakuje w przekazie reklamowym.

Stosowanie tego typu sztuczek chce wytępić Komisja Nadzoru Finansowego (KNF), która w ubiegłym roku dość skutecznie walczyła z nierzetelnymi reklamami funduszy inwestycyjnych. Jesienią ma być gotowy projekt...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8108

Spis treści
Zamów abonament