Czego brakuje w reklamach
Lokata na 10, 16 lub nawet 20 proc. Tak niejednokrotnie podawane jest w reklamach. Po przestudiowaniu warunków okazuje się jednak, że tak korzystnie oprocentowana jest tylko część środków, wysoka stawka obowiązuje wyłącznie w ostatnim miesiącu albo będzie zastosowana jedynie wtedy, gdy wybrany indeks giełdowy będzie szybko rósł. Niestety, tych informacji brakuje w przekazie reklamowym.
Stosowanie tego typu sztuczek chce wytępić Komisja Nadzoru Finansowego (KNF), która w ubiegłym roku dość skutecznie walczyła z nierzetelnymi reklamami funduszy inwestycyjnych. Jesienią ma być gotowy projekt...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta