Jak MON przekonuje do nowoczesnej armii
Okręty, które dwa lata temu marynarka wycofała z użytku, i system przeciwlotniczy, którego jeszcze nie ma – taki sprzęt reklamuje w spocie nasze wojsko
W telewizji, Internecie i na billboardach ruszyła przygotowana przez MON kampania reklamująca armię zawodową. W spocie zatytułowanym „Wojsko Polskie. Czas profesjonalistów” możemy zobaczyć m.in. kuter rakietowy Osa, projekt 205. Tyle tylko, że dwa ostatnie niewielkie okręty uderzeniowe tego typu zakończyły służbę w naszej marynarce w 2006 r. Czas ich świetności przypadał na lata 60. i 70. Od połowy lat 80. były już systematycznie wycofywane.
– Karierę w...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta