Pocztowy walczy o rynek
Bank od października wystartuje z nowymi produktami. Chce przyciągnąć klientów, głównie dzięki ofercie depozytowej i pożyczce gotówkowej
Bank Pocztowy planuje zwiększyć liczbę rachunków klientów detalicznych na koniec 2008 r. do 220 tys., ze 190 tys. obecnie, a w 2009 r. o kolejnych 100 – 120 tys.
– Chcemy się włączyć w aktywną walkę na rynku depozytów. Nasze konto oszczędnościowe będzie konkurencyjne w porównaniu z najlepszymi ofertami – mówi „Rz” Szymon Midera, wiceprezes banku odpowiedzialny za pion detaliczny. – To niejedyny projekt w segmencie produktów depozytowych. Bank już uruchomił internetowy sklep z lokatami, w którym bez żadnej wizyty w oddziale można założyć...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta