Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Pocztowy walczy o rynek

04 września 2008 | Ekonomia | Monika Krześniak
Wyniki finansowe Banku Pocztowego. Bank Pocztowy chce zwiększyć udziały rynkowe. Ma to osiągnąć m.in. dzięki korzystaniu z sieci placówek Poczty Polskiej, głównego akcjonariusza mającego prawie 75 proc. jego akcji.
źródło: Rzeczpospolita
Wyniki finansowe Banku Pocztowego. Bank Pocztowy chce zwiększyć udziały rynkowe. Ma to osiągnąć m.in. dzięki korzystaniu z sieci placówek Poczty Polskiej, głównego akcjonariusza mającego prawie 75 proc. jego akcji.

Bank od października wystartuje z nowymi produktami. Chce przyciągnąć klientów, głównie dzięki ofercie depozytowej i pożyczce gotówkowej

Bank Pocztowy planuje zwiększyć liczbę rachunków klientów detalicznych na koniec 2008 r. do 220 tys., ze 190 tys. obecnie, a w 2009 r. o kolejnych 100 – 120 tys.

– Chcemy się włączyć w aktywną walkę na rynku depozytów. Nasze konto oszczędnościowe będzie konkurencyjne w porównaniu z najlepszymi ofertami – mówi „Rz” Szymon Midera, wiceprezes banku odpowiedzialny za pion detaliczny. – To niejedyny projekt w segmencie produktów depozytowych. Bank już uruchomił internetowy sklep z lokatami, w którym bez żadnej wizyty w oddziale można założyć...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8108

Spis treści
Zamów abonament