Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Dobra sprzedaż „Rzeczpospolitej”

04 września 2008 | Ekonomia | Łukasz Dec
Sprzedaż dzienników od stycznia do lipca. Negatywnym bohaterem rynku jest „Dziennik”. Gazeta nie może przełamać sprzedażowego kryzysu. Najlepiej radzi sobie bulwarowy „Super Express”, który powoli odzyskuje rynkowy udział, jaki odebrało mu pojawienie się „Faktu”.
źródło: Rzeczpospolita
Sprzedaż dzienników od stycznia do lipca. Negatywnym bohaterem rynku jest „Dziennik”. Gazeta nie może przełamać sprzedażowego kryzysu. Najlepiej radzi sobie bulwarowy „Super Express”, który powoli odzyskuje rynkowy udział, jaki odebrało mu pojawienie się „Faktu”.

Lipiec przyniósł sezonowy spadek sprzedaży większości gazet. W najtrudniejszej sytuacji jest „Dziennik”

W porównaniu z lipcem 2007 r. sprzedaż „Dziennika” (tzw. rozpowszechnianie płatne razem) zmalała aż 16,6 proc. – wynika z danych Związku Dystrybucji i Kontroli Prasy.

To największy spadek wśród najważniejszych gazet ogólnopolskich. „Dziennik” wydawnictwa Axel...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8108

Spis treści
Zamów abonament