Nie przelicytujemy TP SA ceną
Rozmowa z Arturem Dominiakiem, dyrektorem do spraw oferty Netii
Rz: Jak planuje się sprzedaż usług internetowych?
Artur Dominiak: Działania zaczynamy około października, kiedy rozpoczyna się proces budżetowania na kolejny rok. Na podstawie danych dotyczących np. wzrostu rynku oraz spodziewanych zmian regulacyjnych przyjmujemy szacunkowe wartości po stronie wpływów i kosztów. Planujemy, ilu klientów chcemy pozyskać, jakimi kanałami sprzedaży, w której z naszych sieci dostępowych – bo każda implikuje inne koszty i inne marże. Potem zastanawiamy się, jak zrealizować te cele. Jakich wymagają ofert, jakiej polityki cenowej, jak je promować, jak zaplanować kampanie marketingowe, ile wydać na media itp. Działania w I i II kwartale roku stosunkowo łatwo zaplanować. Potem jest trudniej, bo konkurencja nie śpi i sytuacja dynamicznie się zmienia....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta