Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Nie przelicytujemy TP SA ceną

30 września 2008 | Teleinformatyka | Łukasz Dec
Artur Dominiak sprzedaży uczył się u dzisiejszego rywala – TP SA
źródło: Rzeczpospolita
Artur Dominiak sprzedaży uczył się u dzisiejszego rywala – TP SA

Rozmowa z Arturem Dominiakiem, dyrektorem do spraw oferty Netii

Rz: Jak planuje się sprzedaż usług internetowych?

Artur Dominiak: Działania zaczynamy około października, kiedy rozpoczyna się proces budżetowania na kolejny rok. Na podstawie danych dotyczących np. wzrostu rynku oraz spodziewanych zmian regulacyjnych przyjmujemy szacunkowe wartości po stronie wpływów i kosztów. Planujemy, ilu klientów chcemy pozyskać, jakimi kanałami sprzedaży, w której z naszych sieci dostępowych – bo każda implikuje inne koszty i inne marże. Potem zastanawiamy się, jak zrealizować te cele. Jakich wymagają ofert, jakiej polityki cenowej, jak je promować, jak zaplanować kampanie marketingowe, ile wydać na media itp. Działania w I i II kwartale roku stosunkowo łatwo zaplanować. Potem jest trudniej, bo konkurencja nie śpi i sytuacja dynamicznie się zmienia....

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8130

Spis treści
Zamów abonament