Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Samo podobieństwo znaków to za mało

29 listopada 2008 | Prawo | Michał Kosiarski

Choć nowy znak przypomina znaną nazwę jednej z firm, nie oznacza to jeszcze, że korzysta z jej renomy.

Tak wynika z wyroku Europejskiego Trybunału Sprawiedliwości w sprawie firmy Intel Corporation, twórcy chipów, innego sprzętu komputerowego i multimedialnego oprogramowania. Chciała ona unieważnienia znaku towarowego Intelmark należącego do firmy CPM, a zarejestrowanego m.in. dla usług marketingowych.

Intel argumentował, że używanie znaku Intelmark prowadzi do czerpania nienależnej korzyści z charakteru odróżniającego lub renomy jego wcześniejszego...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8180

Spis treści
Zamów abonament