O kłopotach z elektroniczną księgowością
Wyjaśniamy, dlaczego klienci mBanku nie mogli korzystać z serwisu dla mikrofirm
„W serwisie MikroFirmy prowadzonym przez mBank jednym z ważniejszych paneli jest księgowość elektroniczna. W listopadzie przez kilka dni nie można było się dostać na tę stronę.
Mogę to zrozumieć, wszak to tylko technika. Bulwersuje mnie jednak fakt, że operatorzy mBanku szli wtedy w zaparte, twierdząc, że u nich wszystko działa.
Skoro 10 listopada po raz pierwszy zgłosiłem bankowi problemy – a pewnie nie byłem jedyny – to znaczy, że operatorzy robią z ludzi wariatów zupełnie świadomie. Pytanie, jak duża to awaria. Czy dane księgowe klientów zostały zachowane czy stracone? A jeśli stracone, jakie konsekwencje wobec urzędu skarbowego poniosą klienci, którzy zaufali serwisowi? Irytujące jest też...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta