Francuski konkurent golfa
Od nowego megane zależy los Renault – ten model przynosił większość zysków koncernu. Samochód, który właśnie pojawił się w salonach, jest przestronny, elegancko wykonany i ma szansę stać się równie popularny co poprzednik
Trzecia generacja renault megane wykorzystuje zmodyfikowaną płytę podłogową drugiej generacji. Zachowany został rozstaw osi (2,64 m), pod stopami pasażera jest charakterystyczny schowek w podłodze. Koncern oszczędził w ten sposób sporo pieniędzy, a co ważniejsze, mógł więcej uwagi skupić na uzyskaniu jak najwyższej jakości nowego modelu. Także pod tym względem megane ma być porównywalne z najlepszymi samochodami konkurencji.
Całe auto jest dłuższe o 10 cm od poprzednika (mierzy 4,3 m), dzięki czemu więcej miejsca jest z przodu oraz na tylnej kanapie. Dużo przestrzeni mamy nad głowami pasażerów. Fotel kierowcy jest wygodny, z długim siedziskiem i dużym zakresem regulacji. Kierownica daje się wysuwać, można zmienić także kąt jej pochylenia....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta