Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Zniknął co dziesiąty mały sklep

07 marca 2009 | Ekonomia | Piotr Mazurkiewicz
Polska jest zdecydowanym  liderem. Jednak zwłaszcza tych najmniejszych sklepów  w naszym kraju w ostatnich  latach szybko ubywa.
źródło: Rzeczpospolita
Polska jest zdecydowanym liderem. Jednak zwłaszcza tych najmniejszych sklepów w naszym kraju w ostatnich latach szybko ubywa.

Duże sklepy wygrywają konkurencję o klienta. W Polsce najszybciej rozwijają się tzw. sieci dyskontowe i markety

Jak podała wczoraj firma badawcza Nielsen w ubiegłym roku z rynku zniknęło niemal 7 tys. małych sklepów spożywczych. Co więcej, to największa ilość sklepów, jaka zniknęła z rynku w ostatnich latach. – Najsłabsi nie dają rady podołać konkurencji, trend będzie prawdopodobnie obserwowany w kolejnych latach – mówi Agnieszka Gosiewska z Nielsena. Jednocześnie małe placówki wchłaniane są także przez sieci, choćby...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8261

Spis treści
Zamów abonament