Chevrolet cruze: pożegnanie Daewoo
Cruze to pierwszy w pełni „europejski” chevrolet niemający nic wspólnego z Daewoo. Atrakcyjny wygląd, jakość i cena są jego atutami
Cruze ma być pojazdem globalnym. Powstał w ciągu 27 miesięcy na płycie Delta II przeznaczonej dla astry IV. Mechanikę opracowano w Rüsselsheim (centrum Opla), nadwozie w USA i Korei. Będzie produkowany w Korei, Rosji (Petersburg) i USA. Amerykanie myślą także o Chinach i Indiach. Auto zastąpi model lacetti. W tym roku przewidziano sprzedaż 18 500 sztuk, w 2010 r. – 52 tys.
Estetyczne wnętrze
Twórcom cruze’a zależało na jakości – samochód ma spełniać normy najbardziej wymagającego rynku europejskiego i ma zostać dobrze przyjęty na całym świecie. Krytyczna sytuacja General Motors nie przeszkodziła ekipie Chevroleta w pracy....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta