Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

„Nie” dla wielkich reklam

16 kwietnia 2009 | Życie Warszawy | wit

Trakt Królewski powinien być wolny od billboardów – zadecydowali internauci, którzy wzięli udział w ankiecie przeprowadzonej przez władze Śródmieścia. Takiego zdania jest czterech na pięciu badanych. A 15 proc. uznało dodatkowo, że produkty reklamowane na gigantycznych płachtach należy bojkotować.

Tylko co 10. internauta uznał, że na prywatnych budynkach można wieszać, co się chce. Jeszcze mniej (7 proc.) zgadza się na billboardy, ale pod warunkiem, że zezwolił na nie konserwator zabytków.

Ankietę wypełniło 370 osób. Burmistrz Śródmieścia zapowiada walkę z nieuczciwymi firmami reklamowymi. Szefów innych dzielnic oraz stołeczne Biuro Architektury poprosił o szybkie reagowanie na wnioski o zgodę na umieszczenie reklam. Wiele z nich trafia na budynki, bo urzędnicy nie przekazują tych wniosków do dzielnic, gdzie ma być umieszczona reklama.

Brak okładki

Wydanie: 8294

Spis treści
Zamów abonament