Internet dobry na kryzys
Choć sprzedaż w sklepach spada, w sieci rośnie nawet o kilkaset procent. Przedsiębiorstwa, szukając oszczędności, korzystają z tańszych rozwiązań, w tym z reklam w Internecie
W Internecie kryzysu nie widać, a sklepy w sieci notują nawet większy wzrost obrotów niż w 2008 r. – Zakupy w Internecie pozwalają zaoszczędzić kilka, kilkanaście procent w porównaniu z tradycyjnymi kanałami sprzedaży – mówi Michał Tomaniak, dyrektor Empik.com.
Jak wynika z badania NetTrack firm MillwardBrown i SMG/KRC, z sieci korzysta już 48 proc. Polaków. W ciągu trzech miesięcy ich liczba wzrosła z 14,2 do niemal 14,5 mln. – Skłonność do oszczędzania rośnie, a w przypadku wielu towarów zakupy w sieci dają taką możliwość. Wirtualne sklepy w czasach spowolnienia gospodarczego radzą sobie lepiej niż handel tradycyjny...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta