Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Wszystko w jednym miejscu

07 maja 2009 | Życie Warszawy | rbi

Nowoczesny Wydział Obsługi Mieszkańców otwarty został wczoraj w ratuszu na Mokotowie. Przeniesiono tu całą obsługę mieszkańców w zakresie dowodów osobistych i meldunków. Utworzono stanowiska do załatwiania spraw z zakresu architektury, infrastruktury, geodezji, gospodarki nieruchomościami, strefy płatnego parkowania. W WOM-ie powstał też punkt informacyjny. W poczekalniach uruchomiono dwa punkty umożliwiające bezpłatny dostęp do Internetu (tzw. hotspoty). W przyszłości wszystkie stanowiska, łącznie z kasami, zostaną wyposażone w nowoczesny system numerkowy. Planowane jest także wprowadzenie możliwości umówienia wizyty przez Internet.

Więcej na www.zw.com.pl

Brak okładki

Wydanie: 8311

Spis treści
Zamów abonament